Reklama 2010-06-08
16

Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa usług Telekomunikacji Polskiej. Akcję – opartą na motywie konfrontacji serca i rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia.

Prowadzona obecnie kampania Telekomunikacji Polskiej obejmuje trzy odsłony reklamujące jej poszczególne usługi: dostęp do internetu, pakiety telewizyjne i telefon stacjonarny. W akcji wykorzystywane są layouty i spoty oparte na żartobliwych dialogach pary animowanych postaci, które uosabiają serce i rozum.

Kampania oferty telefonicznej TP jest prowadzona od 25 maja w telewizji, radiu i prasie, kampania oferty internetowej – od 29 maja również w internecie, natomiast kampania pakietów telewizyjnych – od 21 maja tylko w telewizji. Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor: masz / isb / pr

Więcej informacji: Telekomunikacja Polska, serce, rozum

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (16) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter